Howto ecucover blijft niet goed zitten op Saxo (1.4)

How-to's voor Citroen

Moderator: ClubFrance Crew

Topic author
speedygonzales
Onderdeel van het Meubilair
Echte Naam: Ray
Auto: 206PH2 1.6 16v quiksilver

Howto ecucover blijft niet goed zitten op Saxo (1.4)

Berichtdoor speedygonzales » 20 jan 2016 - 07:09

Ook ff een langdurig vervelend iets opgelost aan mijn saxo, de ecucover zit los in mijn motorruimte als ik de motorkap open. Ik klik het vervolgens weer vast en het lijkt ook vast te zitten maar na het rijden en openen van motorkap zie ik dat ie weer los erop ligt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

NB. Ik heb ondertussen de grondplaat opnieuw geschuurd en gespoten zodat de roest die je ziet opkomen op de foto's weer wat langer wegblijft en ook de roestige boutjes vervangen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door speedygonzales op 20 aug 2016 - 21:45, 6 keer totaal gewijzigd.
Tip: DM mij als je me iets vraagt want anders kan het best een tijdje duren voor je een antwoord krijgt. :D

Topic author
speedygonzales
Onderdeel van het Meubilair
Echte Naam: Ray
Auto: 206PH2 1.6 16v quiksilver

Re: Howto ecucover blijft niet goed zitten op Saxo (1.4)

Berichtdoor speedygonzales » 20 aug 2016 - 21:23

Ff de howto opgefrist met nieuwe duidelijkere foto's zodat het sneller duidelijk werd wat de oorzaak was en hoe op te lossen want recentlijk had er iemand toch vragen over en zag ik in dat het toch niet zo duidelijk was als gedacht.

Enjoy de howto en het goed / netjes vast blijven zitten van de cover. 8-) 8-) 8-)
Tip: DM mij als je me iets vraagt want anders kan het best een tijdje duren voor je een antwoord krijgt. :D

Terug naar “Citroen”