[DO] Unlimited Tuning Amersfoort

Plaats hier je positieve ervaringen met auto-gerelateerde producten, leveranciers of diensten.

Moderator: ClubFrance Crew

Topic author
Francis
Official Member
Official Member
Echte Naam: Francis
Auto: Citroën C2 1.6 16v VT(R)S
Leeftijd: 33

[DO] Unlimited Tuning Amersfoort

Berichtdoor Francis » 12 feb 2015 - 10:02

Zoals velen van jullie misschien al weten is mijn C2 nog al een probleemauto geweest in het verleden, en ik heb dankzij UT nu weer een bom van een wagen!
Nadat de oude ECU overleden was hebben zij een vervanger voor mij gezocht, hier een custom chip op gezet (wat nogal wat voeten in aarde had met alle mods) en de auto binnen een aantal dagen weer rijdend gekregen!

Ik kon heldere afspraken met hen maken, ze reageerden snel op mijn mails, en belden ook geregeld met de progressie updates!

Ze hebben me zelfs van het treinstation opgehaald en ik mocht gezellig mee eten met een lekkere kibbeling lunch!
Echt top!

Francis
:france: Driver of the Black Bitch and Goldie :france:

Bloody9angel
Kan niet zonder
Echte Naam: T-Jay
Auto: Citroën Saxo 1.4i VTS
Leeftijd: 24

Re: [DO] Unlimited Tuning Amersfoort

Berichtdoor Bloody9angel » 12 feb 2015 - 11:20

Dat is duidelijk een Do ja! :thumbup:
Chef beunhaas

R&DY
EreLid
Echte Naam: Randy
Auto: Peugeot 206 SW GTi
Leeftijd: 36

Berichtdoor R&DY » 25 feb 2015 - 15:13

Ook Dit soort verhalen horen we graag!
------------------If speed kills; I'm a dead man--------------------------

Topic author
Francis
Official Member
Official Member
Echte Naam: Francis
Auto: Citroën C2 1.6 16v VT(R)S
Leeftijd: 33

Berichtdoor Francis » 18 aug 2015 - 08:06

Wederom een positieve ervaring met dit bedrijf gehad.
Mijn C2 stopte er wederom mee. Wilde niks meer doen en alle elektrische systemen van de leg. Duits ik weer in de stress.. Auto naar Edgar.. Bleek het wederom een defecte ECU te zijn. In overleg de ECU vis de post naar UT gestuurd wat de mannen concludeerden dat er vocht bij gekomen was. Zij gaven meteen toe dat dat door niet adequate afdichting kwam na het programmeren. En een paar dagen later zat de ECU weer kosteloos hersteld op de post!

Ik wil Unlimited Tuning daarom wederom een pluim geven. Een foutje is namelijk menselijk. Maar de manier waarop dit snel opgelost is is super!
:france: Driver of the Black Bitch and Goldie :france:

Roche
Nieuw hier
Echte Naam: Rogier
Auto: DS3

Berichtdoor Roche » 14 jul 2017 - 20:35

Hoi allemaal,

Ik heb alweer ruim een jaar een (knalgele) DS3 1.4 VTI uit 2010. Ik ben er erg blij mee, maar heb na lang wikken en wegen toch besloten hem wat extra pit te geven door middel van chiptuning. Ook ik heb dit bij Unlimited Tuning Amersfoort laten doen.

Ik moest wat lang wachten voordat ik aan de beurt was, maar ja het was zaterdag en dus niet de enige. Ik heb eerst een dyno run laten doen om te zien hoeveel PK's er nou eigenlijk inzitten. Dat bleek niet tegen te vallen, de 95 PK volgens het boekje waren er inmiddels 96 geworden. Volgens de website van Unlimited Tuning zou er 108 PK te behalen moeten zijn, en ik was benieuwd waar mijn auto op uit zo komen. Uiteindelijk zijn het er 110 geworden! Niet zo spectaculair als wat ze uit het blok van een BMW 520 kunnen halen, maar toch ruim 14% erbij! Het vermogen ging van 132 naar 146 Nm.

Ik rij er nu inmiddels bijna 2 maanden mee rond, en ik heb er geen spijt van! De auto rijdt net even wat soepeler door en je hoeft minder terug te schakelen. In het brandstofgebruik zit geen wezenlijk verschil, maar misschien ben ik ook wel wat harder gaan rijden :-)

Kortom, ook ik vind Unlimited Tuning een aanrader!

Groet,

Rogier

Terug naar “Do”