Saxo 1.6 VTS te koop

Hier kan je een advertentie plaatsen om je auto te verkopen!

Moderator: ClubFrance Crew

Forumregels
In aanvulling tot ons standaard regelement hierbij een aanvulling voor de sectie Auto's Te Koop

Topics
- Stel jezelf eerst voor in het voorsteltopic voordat je een advertentie plaatst.
- Plaats altijd een duidelijke omschrijving van je auto inclusief model, type bouwjaar, technische gegevens en staat.
bijv. Peugeot 206cc uit 2005. Ook kunnen de velgen stoeprandschade hebben. Auto's kunnen bijv. deuken, krassen, lakschade, defecten enz. hebben en ga zo maar door!
- Vermeld altijd een actuele kilometerstand
- Naast een goede en degelijke omschrijving is een foto een goede start om je product te verkopen.
- Vermeld ALTIJD een vraagprijs.
- Post niet enkel een Marktplaats link als advertentie.
- Vermeld altijd z.s.m. wanneer een item verkocht is.
- Topics inactief voor 90 dagen worden automatisch verwijderd.

Reacties
- Geen FiPo's! (First Posts!) Deze worden verwijderd en een waarschuwing kan volgen.
- Laat iedereen in zijn waarde, onzinnge posts welke de verkoop niet bevorderen zijn niet toegestaan.
- Vragen over het product zijn wel toegestaan.
- Persoonlijke gegevens gelieve uit te wisselen via PM en niet via het topic.

Advertenties die niet voldoen aan het regelement worden verwijderd.

Topic author
Rizo83
Komt hier vaker
Echte Naam: Rizo
Auto: 106 XSI
Contacteer:

Saxo 1.6 VTS te koop

Berichtdoor Rizo83 » 19 jul 2018 - 08:38

Voor een vriend (Joris) van mij (zonder account, FB, of wat dan ook) biedt ik deze Saxo 1.6 uit 2000 aan.
Afbeelding

Joris is een ongelofelijk liefhebber en heeft de Saxo gekocht voor zijn vriendin die er nauwelijks mee reed. Desondanks heeft hij alles aan onderhoud laten doen of zelf gedaan (bij mij in de schuur) en is de auto vertroeteld. Dat hij de auto nooit meer zou mogen verkopen, was dus ook altijd de gimmick bij ons in de garage. Bij elke APK was het dus ook complimenten vissen door de keurmeesters.

Het enige wat aan te merken is, is dat het dak niet SUPERstrak is. Een doorn in het oog van Joris, maar mij viel het eigenlijk niet op.

De prijs is 1750 Euro, maar door de 205 Cabrio en de wens naar een MEGA Tjaffer, vermoed ik dat de prijs zakt voor de persoon die met serieuze interesse naast de auto staat.

Voor contactgegevens van Joris zie:

https://www.autoscout24.nl/aanbod/citroen-saxo-1-6i-vts-benzine-rood-0e47bc70-51c8-f614-e053-e350040a3b9a

Ik vermoed dat er wel liefhebbers zijn voor dit rode bommetje op wielen! 8-)
CABSAX.nl, en alles wat er door het open dak te zien is ...

Terug naar “Auto's Te Koop Aangeboden”